torsdag 10. september 2009

Sånn! Nå har jeg enderlig fått laget et innlegg med boksen min (hehe) :D
Er ganske fornøyd jeg da : ) Lenge siden jeg laget boksen så husker ikke helt hvor alt jeg har brukt kommer fra da.. Men arkene er fra Maja design, og meste av pynten fra Prima : )




Bildet over er tatt "ovenfra" av boksen ...
Detaljert bilde...


Et til med detaljer x)



Og enda ett (hahha)

















De siste tre bildene jeg ikke skrev noe under var som du sikkert skjønte også detaljer : P

4 kommentarer:

Hilde sa...

Nydelig Frida!!!! Rett og slett nydelig!
Så gøy å se at du er kommet igang igjen med å legge ut dine arbeider!

RitaK sa...

Så flott eske. Nydelig pyntet med masse lekkert "stæsj". Lurer på hva slags hemmeligheter du skal oppbevare i en så flott boks, hihi!

RitaK sa...

Hei igjen, Frida. Har en award til deg på sida mi, så titt innom ;-) Klem Rita

Anonym sa...

Så nydelig eske!♥